Ana içeriğe atla

Sandžak - Balkan Mutfağı

Efendim bendeniz yine duramadım kendime hakim olamadım, gittim bol karbonhidratlı bir yemeğe. Aman Canan Karatay hoca duymasın :) Swarm'a baktığımda 2015'ten beri gitmemişim Sandžak 'a . Vedat Milor'un Istanbul'un en iyi 100 restoranı kitabında da yer alan, güzel balkan yemekleri yapan bir restoran. Insanın dili Sandžak kelimesine dönmüyor o yüzden biz ailece Sancak diyoruz kısaca.



Resim sağ üstte gördüğünüz mantısı soldaki ıspanaklı böreği birbirinden güzel. Biz bunları ortaya aldık Öklid restoran'da olduğu gibi :) ama mantıyı ana yemek olarak almadığıma pişman oldum. Neyse artık bir dahaki sefere. Et yemekleri de birbirinden güzel. Arzu ederseniz alkol de tüketebilirsiniz. Pendik Marina'daki yeri denize nâzır. Diğer şubelerine gitme şansım olmadı. Yemek üstüne bakır cezvede gelen kahvenin tadı da ayrıydı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Playstation veya Xbox 'ınız internete erişim saatlerini nasıl düzenleyebilirsiniz?

Efendim Malumunuz  Pazartesi günü itibari ile artık gece 2:00 ile sabah 8:00 arası yapılacak download işlemleri Adil Kullanım kota hakkınızdan düşmeyecek. Benim gibi dijital olarak oyun indiren internet kullanıcıları için harika bir haber. Zira bir oyun 40-50GB boyutunda olabiliyor. Bazen bir oyuna 3-5 GB'lık güncellemeler gelebiliyor. Playstation ya da Xbox'ınızın bekleme modundayken download yapabilir seçeneğini de açtıysanız cihazlar kafasına göre istediği saatte download yapabiliyor, işin kötüsü bu konsolları içinde "şu saatler arası download yap" şeklinde bir ayar henüz mevcut değil. Peki bu ayarlamayı nasıl yapabiliriz acaba? Bekâr ya da çocuksuz kişilerin router'larında bugüne kadar kullanmayı hiç akıllarına getirmedikleri bir ayar ile bu yapılabilir. Ebevyn ayarları namı diğer Parental Controls. Kendi router'ımdaki ekran görüntülerini aşağıda paylaşıyorum. Sizde de benzeri bir ayar mutlaka vardır.

Oyunları Dijital mi alsak Disk Şeklinde mi alsak?

Yaklaşık 3-4 senedir konsola merak sardım. Playstation 3 ile başlayıp PS4 'e ve de xbox one'a terfi ettim. Şu anda elimde hem kinect'li xbox hem de PS4  var. Son 5-6 aya kadar da hep Kadıöy'den ya da bilinen mağazalardan Disk şeklinde oyun alırdım. Çok geç de olsa farkettim ki, bir oyun çıktıktan 5-6 ay sonra Playstation Store 'da ve de Xbox Mağaza'da farklı farklı dönemlerde indirime giriyor. 250 Liralık oyun 100-150 lira arasında dijital olarak satılıyor. Ben de bundan sonra dijital kopya almaya karar verdim. Adil Kullanım Kotası'ndan biraz yiyorum ama 100-150 lira fazla vermekten iyidir diye düşünüyorum. Bu arada PS4'ün ya da Xbox one'ın hard disk alan biter diye üzülmeyin artık her iki cihaz da harici USB disk desteklemeye başladı. Cihazın içinde gelen kapasiteyle sınırlı değilsiniz özetle :) Yaşasın Dijital :)